TqcePnrKrmn Merhaba arkadaşlar normal/sezeryan sonrası kullanıp memnun kaldığınız korseler hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim
BusraUras TqcePnrKrmn ben normal doğum yaptım hemen kullandım. Kilot tarzı almıştım ilk alttan giymeli dikişlerimi acıtınca belden aldım ebebekten.
TqcePnrKrmn Prensannesi14 normal doğum sonrası 3 gün iç organların rahatlaması açısından kullanmayın sonrasnda kullanabilirsiniz diyorlar 🤷🏻♀️