15.00 de yoğun baş ağrısı ile acile gittim serum taktılar serum biter bitmez baş dönmesi ve kusma oldu kusunca biraz daha kendime geldim daha rahatladım sonra doktor 2 saAt bebeğin hareketlerine dikkat et dedi 2 saatte 15 ten ( az mı dedi fazla mı dedi) hatırlamıyorm ama bebeğim şuan çok hareketsiz serum takılıyken fazla haraketliydi ne yapmalıyım