Gamzeozbek-1 Selinbati dün gittim ama dr. Haftaya perşembe karar verelim gününe dedi ekim ortası dedi bakalım perşembe netleşecek
Selinbati Merveee34 ay hadi hayırlı olsun inşallah sağa saglim kavusursunuz 🥰 zaman azaldıkça heyecan çoğalıyor 😊
Merveee34 Selinbati cümlemiz insAllah 😍hemde ne heyecan . Gerçi benim heyecandan daha fazla korkum var 🙈4.sezaryen olacak hayırlısıyla
Selinbati Meless hadi hayırlısı olsun canım bizede söyle belki aynı zamana denk geliriz cinsiyeti ne 🥰
Elifkckgln Selinbati bizde 1 hafta önden gidiyoruz merak ettiğim şey doğum neye göre olur acaba ultrasyon haftasına göre mi yoksa sat göre mi ?
Nghn_ Selinbati ayy ben 37+ 3 üm bana 11 14 ekim arasi diyor benim neden bu kadar gec yaa 🤦🏼♀️ Ultrasonda 38+5 cikiyoruz birdee
Meless Selinbati amin canım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız🙏 Pazartesi son kontrol her türlü salı ya da çarşamba yatış vericem dedi plesentamız çok yaşlanmış çünkü riskli olur daha da bekleyemeyiz dedi… şu an 38+6yım. Cinsiyetimiz kız🌸🥰
mucizebebek03 Selinbati sezeryan olsaydı önümüzdeki hafta alacaktı doktorum ama normal olacağı için beklemedeyiz🥰🥰siz de sağ salim kucağınıza alın inşALLAH bebişinizi💙🦋
Selinbati mucizebebek03 Amin inşallah Bi ayazda kurtulursunuz inşallah sağa saglim kucağınıza alırsınız 🥰🤲
Nilsubatu Selinbati bizde 16 ekime aldık 🌸 ama erken gelebilir ciğer geliştiricileri oldum bekliyoruz sağlıkla gelsinler
Selinbati Nilsubatu ben 30. Haftadan beri bekliyorum erken gelicek diye ciğer geliştirice vuruldum şükür zamanını doldurucak galibaa 🥰 Allahim sağa saglim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲
Burcuburcuylz Nilsubatu kaçıncı haftada ciğer geliştirici oldun acaba ben 35 oldum korkuyorum erken olur mu diye
Sabiye Selinbati 2. Sezaryan o korku beni öldürecek 37+2 her hafta kontrole gidiyorum suda azalma var 😔