Baharrk Damlaxe3 yaa bende hep kız isimleri düşünmüştüm kızım olacağını sanarak ama erkek olduğunu öğrendik ve erkek ismi seçmek çok zormuş😅😅 teşekkürler bu arada☺️🙏🏻