Bende aynıyım 4 gün oldu bugün . Doktora gitmedim valla gitsem de bişey yapmazlarmış zaten . Evde balla karabiber karıştırıp yiyorum , pekmez yiyorum , ılık suya limon sıkıp içiyorum . Günde iki kez parol içiyorum . Konu açtım korona olabilirsin test ver dediler ama salgın bu belli . Ateşim yok halsizlik yok tat koku kaybı yok . hemşire arkadaşım zaten bu belirtiler yoksa test yapmazlar dedi gitmedim bende 🤧