mercanmeb doktorum ağrılarım olduğunda normal artık diyor sürekli herşey bebek haftasına göre ilerde iyi diyor ama dediğim gibi ne doğum hakkında nedesancılar hakkında birşey demiyor sadece hareketleri azalırsa su gelirse vs gel direkt dedi salı günü nst giricekmişim onu söyledi. ilk gebeliğim bende anlamıyorum normal mi böyle sadece bu şekilde muayene acaba bazen kafam karışıyor son zamanlar zaten stresliyim bakalım 🙄