Biricikmom Biz kızımla yarın inşallah 18 haftayı bitiriyoruz kimler bizimle neler aldınız nasıl gidiyor
Deletedmom_33 Biricikmom Bizde 19+1 iz 😇 Oğlumu bekliyorum bende. Tulum, zıbın, nevresim seti battaniyeli,birkaç yazlık, küvet seti, 210′lu bebek bezi filan aldım. Kendim puffy battaniye yaptım.
PrensesFiona Biricikmom 19+3 üz kızımla. 10lu hastane çıkışı 7 tane zıbın aldım şimdilik. 22 den yani detaylıdan sonra başlıcam inşallah.
Gzmhsyn Biricikmom 19 tam bugün hiç bisey almadım yapmadım eşimle bol bol kavga ediyoruz bu konuda bisey almama izin vermiyor bakalım nasıl yetişcem
Biricikmom Deletedmom_33 oo bezler bile alınmıs bende alayım gider gelir severim:) bende biraz kıyafet aldım kapı süsü yastık yaptım henüz
irem Biricikmom Evet bana da öyle dedi almadım bende ya ne olur ne olmaz diye 1 hafta sonra detaylı var o zaman öğrenince hemen o gün çıkacağım alışverişe 😂
Gzmhsyn Biricikmom mobilya basında kavga ettik bugünde dükkanda 4000 dediler bende Ikeadan alalım dedim yaşadığım yerde yok kargoyla isteyelim dedik fiyat biraz arttı sorma yani isimiz zor ailede yardim etmiyor kendimiz uğraşıyoruz ya o yüzden sitres yapıyoruz
SLVR04 Ay benim minik kızım da yarın 19 haftalık oluyor 🥰 ben kendim bı şey almadım henüz. Annem ve kayınvalidem ufak tefek kıyafetler alıyorlar. Eşim bı kaç kıyafet ve bez aldı. Ben neyi bekliyorum bilmiyorum 😂🙈
SLVR04 Biricikmom yakın zamanda bı liste yapmayı planlıyorum bakalım. Herkes bı şey söylüyor. Kafam karışık.
Biricikmom Busra2013 ilk defa 17+4 de hissettim çok değişikti kuş kanat çırpar gibi erken diyordum hiç beklemiyordum 🤗 ama 20 haftaya kadar hissetmemek normalmiş. Bide bugün az bişey hissettim pek bi hareket yok henüz