Nidaa_41 1 ay önce aldım kurdum. Kapıdan geçmiyor yazmışlar. Evet geçmiyor ama gayet pratik olarak ortadan elinizi uzatıp altta bulunan ipini çekiyorsunuz hafif katlanır pozisyona gelip geçiyor. Kurulumu çok basit. Yanlarında organizerleri var. Ben kendi sitesinden aldım yatak hediye ettiler. Yenidoğan için uygun bir yatak. Kendi ara bölmesine yatıramazsın çocuğu sert bir şilte gibi çünkü. İki taraftan da anne yanı seviyesine inebiliyor.
Ben de yoykoyu çok bekledim bilindik marka nasılsa diye ama hep 1400 dü fiyatı. Yatakla beraber 1200e aldım elele madreyi. İlk kurulumda bir koku oluyor ama kurup boş odaya koydum koku vs bişey kalmadı. Zaten park yatak alacaktım anne yanı olması tercih sebebim oldu. Bana gayet kaliteli geldi ürün. Zaten anne yanı park yatak denilince bi yoyko bi elele madre var. Ben aldığıma pişman değilim gayet güzel bir ürün.