Merhaba hanımlar,
benım carsamba yumurtlamam vardı ve bız degerlendırdık eşimle. ıkı gündür cok kötü sırtım kasıklarım agrıyo normalde böyle olmuyordum.. yumurtlamamda, sizce neden buladar kötü agrılarım var (tuvalede zor cıkıodum bugün baktım ıshal olmuşum anıden normalmı acaba) sizce tutmuşmudur hamıle olma ohtımalım varmı ♥️