Pink_mom Haftamdayim bugün markete gittim ve yolda adet ağrısına benzer bir bel ağrısı baş gösterdi. Eve dönemedim sagolsun iki kadın yardimci oldu poşetlerime. Son aylarda normal diyorlar bu ağrı, yaşayan varmı acaba ?
Dunyabebek Pink_mom ben 22. Haftadan beri arada yaşıyorum ve ağrıdan inliyorum doğum yapacak gibi. Uzaninca geçiyor. Yalancı doğum sancısı sanırım. Korkutuyor beni