OzgeOksuz90 Hangi doktora gidiyorsunuz?
37 hafta boyunca takibimi yapan doktor bebeğimdeki ciddi anlamda kalp rahatsızlığını göremedi .
Son anda Ebru hocaya gittik o söyledi doğum yaptım ve bebeğimizikaybettik.
Takibimi yapan doktor başsağlığı için dahi aramadı .
Hastanenin önünden dahi geçmiyorum