Melek0633 Arkadaşlar 33+5 günlük gebeyim bugünkü kontrolumde bebisimin kafa ve karın çevresinin üç hafta önde olduğunu öğrendim.cok endişeliyim bilgisi olan var mi
Nimtt Melek0633 benimde oğlumda öyleydi bi sıkıntı yaşamadık canım normal doğum yaptım sadece normal doğumda dikiş fazla olma ihtimali oluyo
UmayGul Melek0633 dun 31+5 te gittim 33+ bilmem kacla uyumluymus kafasi ama doktor en fazla normal dogum yapamazsin boyle olursa ilerleyen zamanlarda dedi insallah baska bir sey olmaz
Nur995 Melek0633 benim bebeğime 1 ay önce kafa çapı iki hafta önde dedi sonra kontrole gittim 10 ilerde dedi sonra 1 hafta önde dedi şimdi yine 2 hafta önde dedi her hafta 200 gr alıyordu 9 günde 450 gr almış dedi açıkçası bana gerçekçi gelmedi yanılma payı var bence
Melek0633 Nimtt ayy inşallah canim ya.sozin bebisiniz de mi 3 hafta öndeydi .kaçıncı hafta ve kaç kilo doğdu kuzum
Nimtt Melek0633 evet canım başı 3 hafta öndeydi hep hatta doktorum doğumun zor olur beslenmene dikkat et diye uyarmıştı. 39. haftada 3.680gr doğmuştu . Şimdi 3 yaşına girecek kilo aldırmaya çalışıyorum 😂 12.700gr
Melek0633 UmayGul erkek bebekler biraz iri oluyormuş .ama üç hafta önde olması da beni korkutuyor .inşallah sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız bebislerimiz i
Dilara11 Bizde 34+3 olduk kızımla karın ve baş 3 hafta ilerde 37 haftayla uyumlu ve şimdiden 3 kilo olmuş bile. Doktorum diyet yapmazsan normal doğumu unut dedi açık açık
Melek0633 Kuzum tek sıkıntı normal doğumu engellemesi olsa keşke .benim aklıma daha olumsuz şeyler geliyor .hidrosefali erken dogum falan filan .Rabbim esirgesin
Dilara11 Melek0633 bende merak ediyordum onu doktora sorduğumda 4 haftaya kadar normal birazda genle alakalı büyük olması dedi
Aysunn123_ Melek0633 benimde 4 5 hafta önde pazartesi peritonolojiye gitcem niye böyle hiç bilmiyorum bende çok korkuyorum