Senelerce hürafelerle büyümüş bunları duymuş kişiler olarak saç kestirmek istiyorum ama inanılmaz baskı var üzerimde. Neden derseniz hamileler saçlarını kestiremezmiş 😊😊 Bebeğin ömrü kısa olurmuş yani düşününce komik geliyor ama bir yandanda ne varsa eskilerde var dur biraz daha sabredeyim diyorum ama artık saç uçlarım kendi bağımsızlıklarını ilan etmiş durumda. Saçını kestirme konusunda benim kadar kararsız başka anneler var mı 🙄🙄