2Prensinannesi31 AnnesiyimM53 tatlı bişeylee yedinmi cnm tatlı bişeyler ye sol tarafına yat bide öyle dene istersen için rahat etsin doktora git
AnnesiyimM53 2Prensinannesi31 yedim ama etmiyo hareket dün dans ettim baya bi salladım kendimi bişe mi olmuştur acaba
Neslisss123 Erken haftalarda bebek hareketleri duzensiz oluyor diye biliyorum.Birde cok yoruldugunuzda hareketleri az oluyor.Ben cok yoruldugum gun ertesi iki gun bebegim varla yok arasi hareket etmişti.
Yagmur00 AnnesiyimM53 tatlı biseyler yedin mı canım Souk su falan ıc canım solına yat canım stres ten oynamıyor
talhanin_annesi AnnesiyimM53 yorulmuş olabilir ama doktora gidin nolur nolmaz solunuza yattinizmi birde öyle bakın
yucelayse AnnesiyimM53 bence bi an önce acile gidin ultrasonla baksınlar, ihmale gelmez sonuçta içiniz rahat eder haftanız ileri çünkü
Dila71 AnnesiyimM53 3 saatten fazla hareketsiz kalması normal değil hiç beklemeyin hastaneye gidin lütfen