Beyazguvercin2 6+2 yim adet günümde kusmalarım tiksinmelerim başladı özellikle sigaradan olunca direk hamileyim dedim zaten test yaptım hemen 4 haftalıkken beklemiyordum hamile kalcağımı 2. Bebegim olacak insallah ama 1 10 gün çok kustum birden bitti sabah bulantılarım falan gitmek de istemedim 7 hafta olmadan:/ bakalım hayırlısıyla duyalım az kaldı kontrollere belki bu hamileliğim bulantısız geçer diye umuyorum 🙏🏻