Merhaba kızlar 15 aylık bir oğlum var 2.hamileyim ve bugün gün aldım pazartesi için 38.haftaya girdiğim gün olacak büyük oğlum 4 Temmuz Buda 4 Ekim olsun istedik 😊zaten artık taşımak çok zorlaşmıştı düzenli sancılarım çıkıyordu nst de doktor bugün dersen alalım dedi herşeyi iyi çok şükür, bir yanım korkuyor 2 tane bebeyle nasıl olacak diye bir yanım büyük oğlum eksik kalır mı acaba diyorum ameliyatla ilgili endişelerim var o yüzden heyecanlıyım sizlerle paylaşmak duanızı almak istedim 🙏🏽🥰 sizlerde durum nasıl sohbet edelim biraz ☺️