azranisa Bizim 11+5 haftalık doktor kıza benziyor dedi sizce 11 haftalık bebeğin cinsiyeti belimidir etrafımdaki çoğu kişi daha ufak yanılma ihtimali oluyor muş
Busra2013 azranisa bende 11+6 da erkek dedı 16 da %60 kız dedı sımdı tam belı degıl 20 de gıtcm o zmn belı olur ınslh sende netlesmesı ıcın 16 fln bekle
gldn065807 azranisa dün kız gibi dedi ama ben 14 haftam da olduğum halde net söylemedi bende iki hafta sonra tekrar gidicem inşallah net bisey söylerler oğlumda 12 haftamda bile değildim netti bunda net değil nedense 😅
iremcannn1907 azranisa doktoruna ve kullandığı cihaza bağlı olarak görme şansı var fakat yanılma payı da var. 12. Haftamda %70 kız demişti bana 15. Haftamda %90 erkek ☺️
azranisa Busra2013 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşalAlah 16 haftalık tam beli oluyormuş çok merak ediyorum bana kalsa 3 günde bir giderim netleşsin diye ☺️ eşim benden daha çok merak ediyor sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
azranisa milayerli bende kız olduğunu hissediyorum doktor kız diyince emin oldum nedense sonra kafam karıştı bu postu o yüzden açmak istedim
azranisa iremcannn1907 benim gittiğim doktorun kullandığı cihazlar yeni ve hastane de nerdeyse yeni açılmış