yucelayse Mavikalp23 benim de en son 30. Hafta kontrolümde marjinaldi 34te daha da Aşağı inmiş tam kapatıyor artık. Cuma günü doğumum var Allah hepimizin yardımcısı olsun
Mavikalp23 yucelayse çok şükür ben en çok ondan korkuyorum özellikle yaptığınız birşey var mı ilaç kullanıyor musunuz
yucelayse Mavikalp23 inşallah görürsün canım sorunsuz şekilde, stres yapma bebeğin rahat olsun ☺️ Her şey güzel olur inşallah
nur_3838 Mavikalp23 benimde marjinaldi canım birde çok hafif yapışıklık vardı 38+6 da sezaryenle doğum yaptım bir sıkıntı olmadı çok şükür sende hayırlısı ile yaparsın doğumunu inşAllah
Sima7 Haftadayım plesanta previa var bi doktor rahim ağzını kapatmış dedi 2 gün sonra başka doktor kapatmamış dedi ayın 14unde tekrar gidicem 30 a kadar çıkmazsa riskli gebeliğe yonlendiricez, dediler ağır kaldırmıyorum ama iş yapıyorum çok fazla ayakta kalıyorum yada sandalyede oturuyorum bide taşınma telaşım var ağır işleri eşim yapıyor bende ağır olmayanları yapıyorum yinede yanlış mı yapıyorum 27.
Mavikalp23 Sima7 beni doktorum riskli gebeliğe yönlendirmedi genelde tam kapattığında yönlendiriliyor dinlenin dediyse mutlaka doktorunuzu dinleyin ne olursa olsun erken doğum riskimiz var sonuçta
nur_3838 Mavikalp23 progestan hap kullandım ve sürekli ayaklarımın altına yastık koyarak yattım etkisi olmuş mudur bilmiyorum ama olmadı çok şükür
nur_3838 Selincokerr normal sezaryen gibi olmuş toplam ameliyat yarım saat sürmüş doktorum genel anesteziyi uygun gördü biraz yapışıklık olduğu için hemen uyandım bir sıkıntı yaşamadım
Mavikalp23 nur_3838 bende progestan kullanıyorum ama kanama yaşamaktan çok korkuyorum 35. Haftaya yarın girşyorum cuma günü kontrolüm var daha hiç doğum için konuşmadık