Pijama takımları da artık cok pahalı kış geliyor diye magaza markaları hele ucmus fiyatlar oyuzden kapalı çarsıdan aldım ıkı takım pijama takımı tanesi 100 tlye, birde sabahlık takımı aldım sabahlık da olsun diye onuda trendyoldannındırımden aldım fazla ücret vermeye gerek yok bence birde gecelık aldım kısa kol lcw den indirimden aldım yine