Benim de koltuklarım ikeadan. Bu sene kılıf aldım komple rengini değiştirdik. Taşımakla uğraşmamak için internetten söyleyelim dedik 200-250 tl gibi bi kargo ücreti çıktı. Bizde o yüzden gidip aldık. Ama alırken dikkat edin bu gittiğimde kıvık model için koltuğu satın alınca kılıf hariç geliyor bilginiz olsun dedi personel. Ayrıca kılıf almanız gerekir