Callme_mumsy Arkadaşlar 7 hafta 2 günlük, yani 8. Haftanın içerisindeyiz. Bugün ultrasonumuz vardı, 138 kalp atışı olmuş.. geçen hafta 114 dü.. cinsiyet için kalp atış hızından yola çıkabilir miyiz, çok merak ediyorum da 🥰
Sevdakozak17tmmz Callme_mumsy benimde 159 160 cikiyor sürekli yorumları takip edicem aslında pazartesi gösterirse ogrenicez de merak iste 🥰😂
Sogancik Callme_mumsy Canım bugün nstde kalp atışları 130 karda çıktı. Cinsiyetimiz kız. Bı soyliyeyim dedim ilgisi var mı bilmiyorum 😀
Callme_mumsy Sevdakozak17tmmz hayirlisi olsun sizin icin🙏🏻cahillikten soruyorum büyüdükçe kalp hızı değişirmi bilmiyorum da :)
Sevdakozak17tmmz Callme_mumsy Callme_mumsy benimde ilk hamileliğim çok araştırdım cinsiyet ile ilgili galiba ilk haftalar önemliymiş sonra degisiyormus doktorumda öyle dedi
Callme_mumsy Alya2733 hayirlisiyla kucaginiza alin insalllah🥰internette atiş hizi 140 alti erkek 140 ustu kiz yazmislar, yanlis bilgi degil mi bu
Beyzanurecer Callme_mumsy bence yanlış bilgi. Ben ikizlere hamileyim 8. Haftanın içindeyim. Biri daha dün baktırdım 165 diğeri 169 tu. Tamam büyüklerde der kız bebeğin kalbi daha hızlı atarmış. Ama bunun için sayı belirlemekte bence şehir efsanesi ☺️
Sevdakozak17tmmz Sultankiz ayy insallah sağlıklı olsunalarda bebislerimiz pazartesi gelip yazicam bakalım 🥰
yildiz_07 Callme_mumsy bunu bende duymuştum 150 160 arası çıkıyordu kalp atışı kızım olucak inşallah duyduğuma göre 140ın üstüne çıkıyorsa kalp atışı kız düşük olursa erkek diye ama tabiki buna güvenebilir miyiz bilemem 😁 bende tuttu yani şuan 35 haftalığız😄💕
Sevdakozak17tmmz minikayak2-6 doktora soruyoruz sormayınca söylemiyorlarmış zaten ultrasonda yazmıyor benim bildiğim kadarıyla