Melek0633
Ya çok mutlu oldum. 22 haftalık gebeyim hani her ay kontrol var ya zaten geçen ay kaydımı yaptım ama bu ay için randevu alıcam ya mhrs den alıcam fakat şey yazıyo İşte doktorun adı yazıyo sonra altta kadın hastalıkları jinekoloji 9 yazıyo mesela ya da kadın hastalıkları doğum polikliniği 2 yazıyo mesela ya da kadın hastalıkları doğum polikliniği 1 (gebeler için yazıyo) ben şimdi her ay kontrole gidicem tam olarak nasıl randevu alıcam. Mesela Zübeyde hanıma bi ara gitmiştim bana demişti ki sekreter normal gebelik kontrolum olduğu için her ay bana dedi ki kadın doğum 1,2, 3,4,5 gibi polikliniğe almanız lazım dedi mesela. Umarım anlatabilmişimdir. Yanlış randevu almak istemiyorum. Bi ara yanlışlıkla kısırlık bölümüne gitmiştim. Mesela bu ayın 15 e randevu aldım aysun aybatlı argan diye birine aldım gebe polikliniği 1 gebeler için yazıyo evim biraz uzak olduğu için öyle yanlış randevu da almak istemiyorum lütfen yardımcı olun