Şu ana kadar çam ve sakura yı övenlerdendim bende ama yok yani acil bölümüne ne kadar bilgisiz doktor varsa doldurmuşlar sabahın 7 sinde hastaneye gittim 14 haftalık gebeyim miğdemde ağrı yanma var dedim tamam serum verelim kan alalım idrar testi alalım dedi tamam dedim kan vermeye gittim hemşiye damar yolumu bulamadı iğneyi sokarken de çıkarırken de acayip canımı acıttı sonra idrar için vc ye gittim Bi baktım kan aldığı yer de damarım şişmiş taş gibi olmuş korktum açıkcası gittim kolumu gösterdim beni suçladı pamuğu bastıramamışsın dedi. Onada tamam bu arada daha önceden defalarca kan vermiş biriyim asla böyle birşey yaşamadım sonra serum için giderken kan alındığından tansiyonum düştü ahh o anı anlatamam gerçekten bayıkıcağıma emindim sanki öbür tarafa gittim geldim miğde bulantısı da cabası serum veren hemşireye eşim dayanamadı eşimin kolu şişti dedi açtık gösterdik şişmemişki dedi. Ya ben bakıyorum bildiğin sanki kolumun içinde misketten daha büyük şişlik var ve zaten miğde ağrımı bile unuttum şişliğin acısına geldi yakından bakınca dokununca ikna oldu tekrar alkol sürüp bastırdı. Onada tamam bu arada asla buna rağmen saygı duyuyorum başkası olsa belki tepkisi farklı olur ama kavgayı hiç sevmem o yüzden herşeye tamam diyip geçiyorum neyse serum biraz iyi geldi miğde ağrıma değil ama baş dönmeme felan. 2 saat geçti sonuçları almak için başka doktor vardı girdik. Doktor baktı sonuçlara senden niye gebelik testi istediler felan dedi benimde haberim yok meğer o yüzden 2 tüp almışlar doktora 14 haftalık gebeyim dediğim halde gebelik testi yaptırmış. Neyse idrarda enfeksiyon çıktı onu zaten biliyorum. İşte miğdendeki ağrı bebekten olabilir kasığında ki ağrı muhtemelen iltihap tan hamile olduğun için hangi miğde ilacını vericeğini bilmiyorum dedi. Bende gebelerin kullandığı miğde ilaçları var dedim. Oda Başka bir doktoru aradı sordu reçete yi aldı ilacı yazdı eşim imza atmadınız felan dedi imza attı gönderdi. Onca yolla eve geldik buradaki eczaneye girdik bide ne öğreneyim doktor kaşe basmayı unutmuş bide vere vere sadece enfeksiyon için tek kullanımlık toz başkada bişey yok. Eczacı bu ilacı sigortadan ücretsiz alabilirsin evin orada bir polikinlik vardı oraya git tekrar yazsın sana dedi. Oradaki doktorda çok aksi ama mecbur gittim. Yine aksiliğini gösterdi ama onada tamam dedim geldim verdim kağıdı eczacıya bide demezmi doktor yanlış ilacı yazmış. Offf beynimde kaynar sular döküldü sinirden. Doktorlara saygım sonsuz ama nasıl bu kadar sorumsuz olabiliyorlar anlamıyorum. Ben miğde sıkıntısı in gittim o soğukta o ağrımla iki büklüm 2 saat sonuçları bekledim eşim işine gidemedi ama sonuç kocaman bir hiç. Acilde doktorların hepsi bilgisiz miğde için gittim niye ağrıyor ne içsem ne yesem iyi gelir diyorum soruma cevap veremiyor. Neyse çok uzun oldu sanırım. Şuan hala kolum çok ağrıyor kapatmıyorum tam miğde ağrım da cabası. Belki bende saygı duymak yerine ortalığı karıştırsam derdime çare bulurlar ama herşeye tamam dediğim için uyduruktan ilaç yazıp bide kaşe basmadan gönderebiliyorlar. Neyse çok uzun oldu derdimi anlatmak istedim hakkınızı helal edin.