Bir_tospik_beklerken Deletedmom9823 kuzenim çok memnunum dedi diye bende aldım e bebekten ama kullanmadım göbek bağının düşmesini bekliyorum . Uyurken falan artık gaz sorunu olmamış bebeğinde
Neslihand Deletedmom9823 ben ebebekten babyjem kemer şeklinde olandan aldim patige göre daha çok işe yarıyormuş 35 TL’ydi sevibebe ninde vardi ama daha pahalıydi ayni isi gordugu için babyjem tercih ettim
Sevilss Deletedmom9823 Bende e bebekten reflü yatağı aldım onun içinde var ama bazıları erken soğuyor falan da diyor memnun olanda var hiç olmayanda ama bence o bebeğin gaz durumuna göre değişir bence. Kolik olan bebeklere Allah kolaylık versin normal gaz sancısını gidermeye yardımcı olur gibi
Gizemin-minnakI @Deletedmom9823 e bebekte çorabı ve kemeri Var . Ama burda bir kaç anne kemerinden daha çok memnun kaldığını yazmıştı . Sizin söylediğinizi bu kemerden sandım ben . Sizin bahsettiğiniz bant şeklinde mi .
Petyynut Kemer şeklinde olandan sipariş verdim trendyoldan 32 TL gibi bir fiyatı vardı çevremde iki anne çok önerdi o yüzden bulunsun istedim
Bir_tospik_beklerken Deletedmom9823 😊 bende aynı tepkiyi vererek aldım bundan sonra yazları yediğimiz kiraz çekirdeklerini saklayalım ben yatağımızın altına da bıraktım ne kadar işe yarıyor bilmem sorun yaşamadım gaz konusunda çok şükür
Deletedmom9823 Bir_tospik_beklerken gerçekten çok şanslısın ya insanın içi acıyo bebe öyle gazdan ağlarken
Bir_tospik_beklerken Deletedmom9823 öyle çok şükür benim kız bi defa yaşadı o sorunu ananesine evi turlattı😄