Merveikratanem Bebiss_annesi 2. Aya girmeden başladı şuan 4,5 aylık hamileyim gören doğuma azmı kaldı diye soruyor salı günü aşıya gittim ebem bile karnın çok büyük suyun çokmu diye herşey normal dedim
busrakoylu Bebiss_annesi 14 hafta olduk bugün ama öyle aman aman bi göbeğim yok zaten tombiktim normalde göbeğim vardı tam anlamıyorum hangisi hangisi falan🤪
Ceysii01 Bebiss_annesi 12 Haftaya giricez bende hep gaz şiskinlik dedim ama hic bi sekilde inmedi çıkıntı hala duruyo sanirim hamilelimten artik 🤣