Kızlar normalde bu ayın 8 inde adet olmam lazım. Ama covid aşısı birinci dozdan sonra adetim hep erken gelmeye başladı. Neredeyse 6 7 gün erken oluyordum. O hesaba göre de bu zamanlar adet olmam lazım. Belki yine 8 inde olurum bilemedim ama bir kaç gün önce tarihi tam hatırlamıyorum tuvalete girdiğimde çamaşırımda bildiğiniz löp halinde akıntı gördüm. Normalde hiiiç böyle olmaz. Yani benzetme şöyle diyeyim nişan geliyor ya onun kansız halini düşünün. Ondan sonra da çok şiddetli bel ağrım başladı ve ara ara tıpkı adet oluyor gibi ağrım var. Test almadım henüz ama şüphelenmeye başladım. Doktora da yazdım kötü koku kaşıntı renk değişikliği yoksa enfeksiyon yoktur dedi. Hamilelik durumu içinde beklemek gerekir dedi. Acaba hamile miyim ya. Belirsizlik delirtti beni.