Yaaagmurrr aslında içimden geçen değil ama ilk kız dediği için kıza çok heveslenmiştik ismi falan da hazırdı daha hamile kalmadan bile önceden beri😊 Erkek deyince ilk gün biraz bocaladık ama ona da alıştık alışverişe başladım bile sadece isim bulamadık 😅 Bakalım değişicek mi senin de bidahaki randevun ne zaman?