Candan_35 yaa benimde 2 kimyasal 1 boş gebelikten kürtaj oldum bu ay histereskopi çekindim bi kaçtame yapışan birşey varmış onları aldım dedi doktor sağ tarafımdaymış genetik testimizde bizim birşey çıkmadı pıhtılaşmamda çıkmadı ama doktorum coraspinle folik asit verdi bayadır kullanıyorum