ayaniz cnm bende 26 haftaligim 22 23 haftalarda bende kalcamin agridigini topallamay başladığımı gordum doktoruma sordum normal dedi ilac flnda vermedi dogumdan sonra gecicek dedi ve ben sunu farkettim kendimi yorulduğunda kalçamin ağrıdığını gordum kendini cok yormamaya dikkat et ağrıdığında ayaklarını yukari dogru uzat dun gece sabaha kdr cektm o agriyi cok kotu Allah yardımcımız olsun