mihraveannesi Kizlar merhaba ben adetimin gecikmesinin 3. günü kan testi yaptım HCG 1205 çıktı ve bi komşum yeni olmasına rağmen HCG yüksek ikiz olabilir dedi. Öyle bişey var mı ilk gebeliğim olduğu için biseyden haberim yok 😂☺️
Merveikratanem mihraveannesi betayla alakası yok canım bence döllenme ile alakalı en net ultrason bende ikizlere hamileyim
Suzanne mihraveannesi evet bende ikiz gebelik olabilir mi diye düşündüm ama gittiğimde tek kese tek bebekti canım