Zeynepssss bence hastaneye gidip nst çektirin dün kontrolüm vardı 36+1dim dün nstye girdim az hareket etmiş uyumuş herhalde birşeyler yiyip tekrar nstye gir dedi çikolata falan yedim tekrar girdim yine az hareket etti doktor bu sefer öğle yemeği ye öyle tekrar nst gir , hareket etmiş ama beklediğimiz kadar etmemiş eğer bu seferde az hareket ederse tedbir amaçlı hastanede yatış vermemiz lazım size dedi o kadar toktum yine de hamburger falan yedim girdim nstye , doktor bu sefer iyi oynamış ama kontrol halinde olun az hareket ederse veya etmezse hemen hastaneye gelin dedi çok şükür dün akşam ve bugün kıpır kıpır maşallah. Sizde ihtimale bırakmayın ve hastaneye gidip nst çektirin