Annebebek000 Ne yapmam lazim arkadaslar 33 haftalik gebeyim Neler yiyip icmem gerekiyorrr bebegime bise olur mu ? Ayakda geciriyorum agir degilim 5 6 gundur var
Zumraas Annebebek000 evet şuan 4. Günümdeyim aşılarımı olmuştum çok şükür rahat geçiyor sürekli ılık bişeyler tüketiyorum sıvı almayı ihmal etmeyin günde 2 diş sarımsak tüketiyorum extra mandalinayı daha çok tüketiyorum
Gizemin-minnakI @Annebebek000 geçmiş olsun . Bol sıvı ve C vitamini tüketin . Sebze ağırlıklı beslenin. Rabbim bebeğinizi korur . Doktorum bana bebeğe hiçbir şekilde geçmiyor korkma demişti
Annebebek000 PamirMira asim yok 2 3 doz asi vurulup yogun bakima girende var olende Tercih meselesi ben ve esim yaptirmadik zaten bu illeti atlatmayan kalmayacak bencee
Cansel1307 Annebebek000 40 haftalık hamileyim ve beş gündür bende covit geçiriyorum iki gündür şikayetlerim hafifledi ama çok zor öksürük varsa hele aşısızdım keşke aşı olsaydım 🥺❤️Ihlamur ballı sıcak su kuş burnu çatı kefir yoğurt meyve yiyorum bol bol birde suyu ihmal etmeyin 🙏🏻