Cans50 Merhaba arkadaşlar.Bugün dr kontrolüm vardı.Normalde 10 haftalık olmam lazım ama bebeğim 9+4 çıktı 😥 bulantım çok ve hiçbirşey yiyip içemiyorum.Bıgün serum takıldı hatta.Dr yemediğim için olduğunu bebeğin etkilendiğini ama önemli bir durum olmadığını söyledi yine de çok tedirgin oldum.Bu durumu yaşayan varsa yazabilir mı?
melektb Cans50 benimde oyleydi canim hep gittigimde bir hafta gec diyolardi ama bu gittigimde basi guzel gelismis ama bacaklari vucudu kolu geriden dedi ama bebek buyudukce gecer canini sıkma bebek gelismeye basladikca o haftasini yakalar :)
Deletedmom82 Cans50 benim de geriden geliyor canım normal de 25 haftalığım ama adetime geç döllenme olduğu için 21 hafta sıkıntı biraz
Nili Cans50 ilk zamanlarda benimde bebeğim 1 hafta geriden geldi hep . Sonra kendiliğinden normale döndü
gulsum097 Bende 25 haftalık hamileyim ama bebeğim 24 haftalık olarak gözüküyor doktorum 1 hafta geriden gelmesinin sorun olmıcanı söylemişti
Cans50 gulsum097 melektb Brcntyfr içimi rahatlattınız teşekkür ederim.Insan ilk gebeliği olunca yine de endişe ediyor dr ne kadar normal dese de.Sadece 3 gün geride ama umarımilerledikçe haftasını yakalar.
Brcntyfr Cans50 insallah canim duani esirgeme yapacakta baska birsey yok zaten. moral onemli takma sadece.
Nazli71 Cans50 Benimde öyleydi bir hafta geriden geliyordu doktorum önemli değil demişti. Bu kontrole gittiğimde haftasını yakalamış dedi yani şuan 23+1 haftalığım bunaya kdr hep geridendi sıkma canını😉
Cans50 Nazli71 maşallah darısı benim bebişime.Haftasını yakalar inşallah.Çok bulantım var yiyip içemiyorum sanırım ondan.
Nazli71 Cans50 benim bulantım yoktu hiç ama geriden gidiyordu doktor geç döllenme olablir demişti bu haftada haftasını yakaladığını söyledi.
HaticeEmre Benimde çok gelişiyor bize göre 12 hftalık olması lazım doktor 14 hftalık her gttgmde 1 hfta fazla çıkıyor
Cans50 Tqce- umarım düzelir neden böyle şeyler oluyor acaba?Dr unuz daha iyi biliyordur tabi ama inş yakalar haftasını.
masisi Kan tahlilimde ve son adetime göre 14 haftalık olmam gerekiyor. İlk kontrolde 1 hafta geç döllenme olmuş dedi 13 hafta dayız ☺️