Kizlar 40 haftalık olduk bebeğim 4 kg ama ne su ne Nişan geldi sadece inanılmaz derece bel ağrım var devlete gidiyorum doktorum 38 haftada acilmam olmadığını söylemişti bel ağrısından duramıyorum ama.ne yapabilirim evde de sürekli ev işleriyle uğraşıyorum belki doğar diye ama çok stres yapıyorum