Kızlar 35+2 haftalık oldum bir kaç gündür karnım aşağıda gibi geliyor gören de o şekilde söylüyor çocuğun hareketlerini de kasıklarımda hissetmeye başladım en son kontrol de baş gelişi pozisyonundaydı zaten böyle bir durum yaşayan var mı ve yaşayan varsa bu haftalarda karnı aşağıya düşüp de hangi haftada doğum yaptınız merak ediyorum yardımcı olur musunuz🌸