Kızlar 8+3 hamileyim canım bin içecekten istedi fesleğen tohumları var içinde meyveli gazsız bir içecek. Eşim aldı bir iki yudum aldım araştırdım ki fesleğen tohumu hamilelikte tavsiye edilmiyormuş bir sıkıntı olur mu sizce? Fazla içmedim öyle yazınca Google’da eşim elimden aldı zaten tadı da çok güzeldi😒