Kelebekmadam 27 olan lokositim 5 e düşmüş ama hala akıntım devam ediyor normal bir durum mu anlamadım açıkçası değere bakınca akıntımın geçmesi lazımdı
BMelek Kelebekmadam antibiyotik mi kullandimiz benimde yuksek ve doktor hic birsey vermedi. Akinti o yuzden mi oluyor
Boncugummmm Kelebekmadam birde benm ki düşse. O akıntı dan da idarada lokosit yükselir dedi bnm doktrm endişe etme diyor ama nasl etmem 😥😔
Erdemmm Benım bi önceki kontrolümde değerim yüksek çıkmıştı. Diğer kontorolde değerim normal çıktı. Tek yaptığım şey düzenli olarak günde 2 litre su içtim. İlaç falan kullanmadım. Kesinlikle tavsiye ederim.