Rina Merhaba Kürtaj sonrası rahimde oluşan yapışıklık nedeniyle histeroskopi olmam gerekiyor? Özel hastanede kaça yaptırdınız? Bir de özel sağlık sigortası karşılıyor mu? Yardımlarınızı rica ederim🙏🏻
poncikveannesii Rina ben özelde 2000 bin liraya yaptırdım özel sağlık sigortası hakkında bilgim yok ama her şehrin her özel hastane fiyatı değişir tabiki
Semadeniz Rina benim karşılamamıştı. Tamamen doktorun ne yazdığına bağlı. Lütfen iyi doktora yaptır çünkü yaptırıncada yapışılık olabiliyor sonra iyi antibiyotik hormon ilacı yazmalı. Ayrıca yapışılık olduğunu rahim filmde görüp söylendi değil mi.
Masiva Merhabalar, ben polip nedeniyle geçen yıl operatif histeroskopi olmuştum. Lokman Hekim hastanesinde SGK ile 1200 lira tutmuştu. Özel sigorta ile ilgili bir bilgim yok maalesef. Geçmiş olsun :)
esinnnnn1 Ben 5-6 ay önce oldum. ozel sağlık sigortasi hastanedeki tüm masrafları karşıladı jimerde oldum özel hastanede. Ama ben dışardan doktor getirdiğim için doktora 2.5-3.000 bin gibi birşey verdim
Rina esinnnnn1 Sigortanın karşılaması için rapora ne yazıldı hatırlıyor musunuz? Gebelik için yapıldığı düşünülerek bazen provizyon verilmiyormuş
Masiva Rina Yapılan zaman da çok önemli dediğim gibi benim tam bir yıl geçti üstünden. Genelde hastaneler ücretlerinde yılda 2 kez zam yapıyor 😐
esinnnnn1 Rina bizim kurum çok zor provizyon veriyor ama gebelik için olduğunu doktor yazdı mecburen benim 4 düşüğüm olduğu için provizyon çıktı hemen . Tekrarlayan düşükler den dolayı falan filan yazıldı galiba rahimde yapışıklık var yazdi
Rina Semadeniz Evet iki kere rahim filmi çekildi. Yapışıklık pıhtı olabilir mi diye beklendi ama değilmiş. Siz nerede kaç tl e yaptırdınız acaba?