Kafam çok karışık allak bullak oldu tecrubelerinizi duyduklarınızı paylaşır mısınız güzel anneler 🙏🏻💕
Manuel için pompalama yapmadigindan bebeğin emme refleksi gibi olmuyor diyorlar. O yüzden tam bosalmiyormuş göğüs. Bi de göğüs ucunda yara yapıyormuş
Elektrikli icinde cok yavaş ve az sağım yapıyo diyolar. Ikisini de deneyen var mi acaba aradaki farkı anlamak adina
Doktorlarda elektrik olani tavsiye ediyormuş genelde