Beyzumem Bugün doktor kontrolüm vardı 37+2 haftalığız normalde ultrasonda 37 gözüküyor kilosu da 3058 gram sadece 10 günde 58 gram almış kiloya çok takmıyorum nasıl olsa anne sütü alınca düzelir diyorum ama normal mi bilemedim ilk sorum bu kızlar ikinci sorum da artık her an gelebilir ne zaman gelmek isterse o zaman gelir normal bu saatten sonra dedi iki dakka da bir sertleşmen olursa hemen gel dedi ama benim sertleşmem çok fazla oluyor söylediğimde doktora normal dedi anlayamadım nst de sancım falan da çıkmıyor.Miniğime kavuşmak için neler yapabliirim yurus yapıyorum hurma yiyorum ama başka tavsiyeleriniz varsa alırım 😇😇
balbocegim27 Beyzumem ahududu yaprağı çayı iç açılma sağlıyor sancıyı başlatıyor diyorlar merdiven in çık sıcak suda otur 58 gr bana da az geldi haftada 200 gram almalı diye biliyorum son zamanlar yanlış ta biliyor olabilirim
Fenciilknurhoca Beyzumem Plates, sıcak duş, merdiven, suquat, cinsel ilişki, hurma çayı, bitki çayları ( oksitosin içeren bitkiler özellikle )
bilnazo68o Beyzumem canım 37 de 2800 Dü kilosu 38 haftada gittim 3300 e yaklaşmış dedi. Benim minyon ve küçük oluyor bebeklerim mesela. Kilosu iyi bence. 38 haftada gittiğimde açılma yoktu. 1 hafta ilişki oldu 38 de gittiğimde 2 3 cm açıklık var bu hafta gelir dedi. Bekliyorum bende. Bitki çayı bende alayım diyorum. Yürüyüşe çıkacağım bakalım. Birde benimde sürekli kaıslmalırım oluyor düzenli değil ya sıkıntı yok bence. Nst de benimde sancım çıkmadı
Beyzumem balbocegim27 Kilosu iyi aslında orta ama 10 günde bı 150 gram falan bekliyordum açıkçası Yemen’de gayet iyi gelişimde bı sıkıntı yok dedi ama bilemedim ya
Beyzumem Fenciilknurhoca Çevremdekiler böyle korktuyorlar yapma çocuk karnında ölür falan diye doktorumda şunu yap bunu yap demedi açıkçası ben çok beklemek istemiyorum ama acilmam olursa çok iyi olur
Fenciilknurhoca Beyzumem bu haftaya kadar hic iliski olmadi mi? Eğer ki kanama leke düşük tehlikesi yoksa bebeğin falan ölmez Allahın izniyle. Hatta spermlerdeki oksitosin açılmayı hızlandırır
Fenciilknurhoca Beyzumem bitki çayların rahim kaslarını gevşetme özelliğinden dolayı doktorlar 3. Trimestıra kadar içilmemesini söylerler. Erken doğan bebek ölebilir. Ama zaten senin haftan gelmiş artık. Bitki cayindan dolayi anne karninda öldüğünü falan duymadım hiç 😊 sağlıkla kucağına almayi nasip etsin rabbim
Beyzumem bilnazo68o Kilosunu çok dert etmiyorum aslında ama yine de kafama takıldı ya ilişkiyi gün aşırı mı yoksa bir kaç günde bir mi acaba.Çok fazla kasilmam oluyor ama bir türlü anlam veremedim