Çocuklar özellikle ergenlik döneminde isimlerinden birinden nefret etme durumu yaşıyor. Ve bir öğretmen olarak söylüyorum okulda çok zor oluyor hangisi ayrı yazılıyor hangisi birimlerin yazılıyor. Bir sürü yiğit efeler Ali vefalar yağız araslar vs… kendim de çift isimli olduğum için zorluğunu çeken biri olarak çift isim tavsiye etmiyorum kendim de çocuğuma koymayı düşünmüyorum.