Hanımlar gebeliğimi evime yakın bir özel hastanede öğrendim..34 haftalığım ve bu haftaya kadar da tek bir Dr,tek bir hastanede kaldım..Böyle olmasını zaten istiyordum.Doktorum mükemmel birisi.Bazi özel hastaneler gibi herşeye tahlil vs isteyip gereksiz maddi manevi hiçbir sıkıntıya sokmadı beni.Motive eden bir tarAfi var hep hastalarını.. Bir normal ,bir Sezeryan doğumum var..tekrar normal istediğimi söyledim ve herşey yolunda giderse neden olmasın dedi sagolsun..Dr ma güveniyorum ama hastanenin diğer birimlerini bilmiyorum acaba nasıl,doğumhane ameliyathane vs.iki hafta önce gittim..ağrı sikayeti vardı.. dogumhanenye yolladı nst için..Çıktim nst beklerken iki kadın doğum sancısı çekiyordu..birinde suni sancı vardı kesti onu hemşire..damar yolunu kapatırken damar yolu kapağını yere düşürdü..onu yerden aldı ,ve tekrar hastaya taktı..o ellerlede yandaki hastayı muayene etmeye girdii .Hiç steril bir ortam göremedim o an..çok üzüldüm.hastaneyi aradım durumu bildirdim..Dr ma da söyledim.taruf etmemi istedi hemşireyi..başka bişey de demedi.sizce hastaneyi değiştirsem mi bu saatten sonra,yoksa Dr ma güvenip tekrar açık açık konusup bu konudaki isteklerimi bildirsem mi..bu aydan sonra da yeni bir dr vs çok zorlayacak 😔😔