Burcu-112 32 haftalığım doktor haftaya ciğer geliştirici yapıcam dedi normal bi uygulama mı bi sorun mu var sormayı akıl edemedim şimdi de aklıma takıldı yapılan var mı bu iğneyi
Deniz59 Burcu-112 ciğer geliştirici erken doğum riskine karşı yapılır diye biliyorum bana yapılmadı öyle bişey
keyifkahvesi Burcu-112 bende dün Bi tane oldum bugün bi tane vuracaklar Dün kontrolum var dı rahim ağzı kısalığı var dedi erken doğum riski gördüğü için verdi
Burcu-112 keyifkahvesi bana açıklama yapmadı 😂 biraz panik atağım var ondan belki telaş yapmayım diye dememiştir ama önemli bişey olsa derdi herhalde 🤷♀️
Burcu-112 keyifkahvesi yaaa aynıyız rabbim sağlıkla kavuştursun sizi de yavrunuza bi yan etkisi falan oldu mu iğnenin
keyifkahvesi Burcu-112 olabilir bilemiyorum ama sebebi vardr zaten hafta ya demiş olmadı sorarsınız gidince
keyifkahvesi Burcu-112 Amin cümlemizi inşallah 🌸 şuan Bi yan etkisi yok bilmiyorum yada dünden beri gözlerim yanıyo bugün de basım ağrıdı ama iki gündür baya yoruldum ondanda olabilir
SerpilEsra Burcu-112 bende 32+3 erken dogum olcak 33 dolsun bekliyoruz. 4 doz yapildi 2+2 12 saat ara ile
SerpilEsra Burcu-112 2. Gebeligim ilkide 33+5 oldu ayni sorunlarim skıntı bitmiyor cok asagida nstde sanci cikiyor dun doguma alincaktm ucuz atlattk benim minnikler aceleci cikiyor ah suan bile neler cekiyorum 33 dolsun sabir ediyorum🙈
Burcuburcuylz Bende 35+4 dün damla damla kanamam oldu bugün igne vuruldum yarında vurulacam erken doğum olabilir dedi
keyifkahvesi Nilerkanc 28 mm dedi devlette üniversite hastanesine gittik orda daha uzun dedi ama mm söylemedi risk görmedi cok ciğer geliştirici iğne oldum progestan verdi dikkat etcem işte geçer inşallah bu sürecte 🌸ben 32 haftalığım sizin daha iyi bence uzunluk 25 mm alt sınır dedi doktor
Burcu-112 keyifkahvesi her yerde bu alt sınır mm si farklı okuyorum kafam allak bullak çok korkuyorum inşallah iyi sonuçlarla alırız yavrularımızı kucağımıza 🤲
keyifkahvesi Burcu-112 aynen her hastane doktor cihaz değişkenlik gösteriyo sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸