Merhaba hanımlar 25 Eylül de 4+2 demişti doktor bugün gittim karindan baktı yolk kesesini gördü 6 haftalık dedi kalp atışı henüz duymadık. son regli 8 Ağustos ama gec dollenme dedi doktor böyle olan varmi yolk kesesi göründüyse boş gebelik yoktur dimi