Mery94 bilmiyorum ama gerçekten çok sabırlılarmış, benim ikinci gebeliğim aradan 12yıl geçti ilk hamilelikte çok sorunlu geçti,hastaneden çıkamadım kusmaktan. Şimdi bunda da bulantı kusma devam ama daha büyük sorunumuz var😰 bebeğin plesentası eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyat esnasında kanama çok olur yada rahmini alabiliriz dedi doktor masa kalma durumu var 😰😰 Allah beterinden korusun ama bizden 7-8 çıkmaz