Elcindyn EsraArik 14+1 haftalık olduk ve kontrolümüzde kızımız olacağını öğrendik 😍 cinsiyeti öğrendikten sonra daha başka oluyormuş ayaklarımız yere basmıyor öğrendiğimizden beri 😇
Cans50 GizemGezenYldz aynı durumdayız.Bu durumun bebeğinizle bir etkisi oldu mu?Ben de yiyip içemiyorum bebeğim 3 gün geride 😭
YagizAsyaMom 15+3 erkek evladım olacakmış. Çok güzel bir duygu hamilelik Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Şükürler olsun 🤲🤗