Yaseminnn123 bebeklibirisi gayet iyi canım 2 katına çıkmış olması gerektiği gibi benimde 2 gün önce 2800 dü beta hcg. Bugün doktora gittim ve keseyi gördüm cok şükür🙂 4+6 haftalık. Seninle aynıyız aşağı yukarı