Nurr1 Bana herkez erkek diyor Çevremdekiler ama herkes ultrasyon resmine bakan çoğu kişi bu sayfada kiler kız dedi tek tük erkek diyen oldu ama benimkisi alttan oturasyon olduğu için tam belli olmuyor yani o yüzden o kadar kafam karışık ki artık inan ben hiçbir şey bilene hissedemiyorum ilk başta erkek diyordum şimdi kız diyorum kafam o kadar allak bullak ki bir an önce yani öğrenmek istiyorum ben de ama maalesef Almanya’da 20. haftaları bekliyolarmış