Ogretmenim7 ben de gelen hafta 34. Haftamın içindeyken gece adet sancısı ile uyandım, tekrar uyuyakaldım sabah uyandığımda gün boyu girip girip çıktı, gece nstye gittim sancım çıkmadı😊 bebek sağlıklıymış, sanırım hava değişimden dolayı ayaklarımı ve karnımı üşütmüşüm bi kaç gün dikkat ettim geçti