Sana bir doktor soyleyeyim bende avrupa yakasindayim.Dogum icin pahali oldugundan hastane malesef doktorumda dogum yapamiyicam.Ama cok guven vermisti bana.Cok kotu bir durumda gitmistim tavsiye uzerine bende.o doktora bir git muayinesi 70 tl Bulent Tekin Istinye universitesi Bahcesehirde.Bana sivi testini oneren tek doktordu.Ve inanilmaz olumlu yaklasan seni rahatlatan biri.Firsatin varsa durumun musaitse git derim.Farki zaten anlarsin.